• Contributie

Binnen de korfbalsport zijn er verschillende leeftijdscategorieën. Op basis van je leeftijd word je ingedeeld in een categorie en in een team.

De contributie die je voor je lidmaatschap betaalt is afhankelijk van de categorie waarin je speelt.
    In onderstaande tabel zie je de voor jouw geldende contributiebedragen.
    We gaan voor de indeling uit van de peildatum 1 oktober van het lopende verenigingsjaar.

Het derde en volgende lid in een gezin hebben recht op € 1,50 korting per maand, met uitzondering van de welpen en de recreanten.

De betaling van de contributie geschiedt door middel van automatische incasso.
  • categorieleeftijdcontributie
    Senioren18 jaar en ouder€ 21.00 per maand
    Junioren15 - 18 jaar€ 15.00 per maand
    Aspiranten11 - 15 jaar€ 13.50 per maand
    Pupillen8 - 11 jaar€ 11.00 per maand
    Welpen/Kangoeroeklup4 - 8 jaar€ 6.50 per maand
    Recreanten18 jaar en ouder€ 13.50 per maand
    Clublid€ 35.00 per jaar
    Club van 50€ 25.00 per jaar
  • Shirthuur

Alle spelende leden betalen jaarlijks een bijdrage van € 10,00 voor shirthuur.

Deze bijdrage wordt gebruikt om periodiek nieuwe shirts te kopen.

• Stichting Leergeld Friesland Oost

Onze vereniging wil graag dat alle kinderen moeten kunnen korfballen. Ook kinderen uit gezinnen waar het moeilijk is om contributie op te brengen of bijvoorbeeld sportkleding en sportschoenen aan te schaffen.

In de gemeente Noardeast-Fryslân kan financiële ondersteuning worden gevraagd voor sport of cultuur via www.kindpakket.nl. In deze gemeente kan dat voor kinderen van 4 tot 18 jaar die opgroeien in gezinnen met een laag besteedbaar inkomen.

Voor uitleg van de mogelijkheden die Stichting Leergeld in Noardeast-Fryslân kan bieden, kijk op www.leergeldfrieslandoost.nl.

Of kijk op de website van: Korfbal | Jeugdfonds Sport & Cultuur (jeugdfondssportencultuur.nl).

Wil je een aanvraag indienen: Klik op deze link: Sam& voor alle kinderen (samenvoorallekinderen.nl)