• Lid worden van KV De Granaet
  • Je wilt lid worden van Korfbalvereniging 'De Granaet" in Dokkum.
    Van harte welkom!

Vul onderstaand aanmeldformulier zoveel mogelijk in. Een aantal velden zijn verplicht.
    De gegevens zullen in de ledenadministratie van KV De Granaet en van de KNKV (de korfbalbond) worden opgenomen.
    Vul dus alles correct in.

Dit formulier wordt naar de secretares verstuurd. Zij zal het nakijken en accorderen.
    Je krijgt bericht wanneer de aanmelding geaccepteerd is.

Als je op de knop VERSTUREN klikt verklaar je akkoord te gaan met het volgende:

1. Je gaat akkoord met de statuten, reglementen en de privacyverklaring van KV De Granaet. Deze kun je vinden onder de menuknop De Granaet/Bestuur en commissies/Statuten en reglementen.
    2. Je gaat er mee akkoord dat de contributie via automatische incasso maandelijks van jouw bankrekening wordt afgeschreven. Voor meer informatie over de contributie of een tegemoetkoming daarin KLIK HIER.
    3. Je gaat akkoord met de vermelding van jouw naam bij jouw team in de Clubapp, de website en op de TV in de kantine.
    4. Je gaat er mee akkoord dat van jouw team een groepsfoto wordt gemaakt en dat deze in de Clubapp, op de website en op de TV bij jouw team wordt getoond.
  • Aanmeldformulier

Voornaam *
    Tussenvoegsel
    Achternaam *
    Initialen
    Geslacht *
    Geboortedatum *
    Straatnaam *
    Huisnummer *
    Nummertoevoeging
    Postcode *
    Plaats *
    Telefoonnummer
    Mobielnummer *
    EmailHerhalen *
    Iban *
    Opmerkingen
    Captcha *
    Velden met een * zijn verplicht!