• Routebeschrijving veld

Locatie grasveld
    In de zomer speelt KV De Granaet zijn wedstrijden op het grasveld gelegen achter het Sportcentrum Tolhuispark aan het Tolhuispark 2 te 9103 SN Dokkum.
    U kunt parkeren op de grote parkeerplaats voor het Sportcentrum. Vervolgens links om het Sportcentrum lopen langs het voetbalveld naar de kantine, kleedkamers en sportveld van KV De Granaet.

LET OP:
    We zijn in afwachting van een nieuw kunstgrasveld. Daarom spelen we tijdelijk op een veld van voetbalvereniging Be Quick. Je kunt zoals gebruikelijk gebruik maken van de kleedkamers en de kantine achter de sporthal. Het veld kun je vinden achter het kunstgrasveld van Be Quick en dan over het bruggetje.

• Routebeschrijving Sporthal

Locatie Sporthal
    In de wintermaanden spelen we onze thuiswedstrijden in de sporthal van Sportcentrum Tolhuispark aan het Tolhuispark 2 te 9103 SN Dokkum.
    Ook nu parkeren op de grote parkeerplaats voor het Sportcentrum en via de hoofdingang van het Sportcentrum naar de kleedkamers en sporthal.