• Sponsoring

Bij korfbalvereniging De Granaet zien we sponsoring als een van de meest goedkope manieren om reclame te maken en naamsbekendheid te creëren. Bij De Granaet is de betrokkenheid bij de club groot. Sponsoring wordt nog veel te vaak gezien als: “steun voor de club”.
    Terwijl sponsoring juist een heel goed communicatiemiddel is. U zorgt voor een financiële bijdrage, wij voor veel gratis reclame. We lichten vast een tipje van de sluier op van ons stappenplan voor succesvolle sponsoring:

1. Maak doelstellingen voor uw vorm van sponsoring. Doe dit concreet. Dus niet: meer naamsbekendheid creëren, maar: zorgen dat bij alle leden van K.V. De Granaet de naam Electroworld Talsma als eerste voorkomt bij een enquête binnen de club.

2. Brengt ons direct bij het tweede en misschien wel belangrijkste punt: meet de resultaten van sponsoring! Alleen op die manier weet u hoe betrokken de leden bij uw bedrijf zijn.

3. Actie = reactie. Als u denkt genoeg naamsbekendheid te genieten, denk dan eens na over speciale acties voor clubleden. Mocht u meerdere verenigingen sponsoren, dan is het een idee om dit breed aan te pakken.
      Heel concreet: plaats een kortingsbon in de Granaetappel of organiseer andere activiteiten speciaal voor clubleden (demonstratieavond, VIP-nights etc.)

Kortom: sponsoring loont! Zeker wanneer u het op de juiste manier aanpakt!
    Neem gerust contact op met de Granaet om de mogelijkheden te bespreken.

Onze sponsorpakketten overzichtelijk op een rijtje: