• Keertje meetrainen?

Vind jij korfballen ook zo´n leuke sport? En wil je het korfballen graag eens proberen? Dat kan!

Wat zijn bij ons de mogelijkheden?

Leeftijd 3-6 jaar (de Kangoeroe Klup)
    Bij ons is het mogelijk om al vanaf jonge leeftijd (3-4 jaar ongeveer) met het korfballen in aanraking te komen bij de "Kangoeroe Klup".
    Spelenderwijs worden de jongere kinderen vertrouwd gemaakt met het gooien en vangen van een bal. Ook worden allerlei andere spellen gedaan met en zonder een bal.

Voor meer informatie KLIK HIER.

Leeftijd 6-18 jaar
    Ook als je wat ouder bent ben je van harte welkom! We gaan je dan indelen bij een team met spelers van jouw eigen leeftijd.
    Je maakt dan een aantal trainingen met dat team mee. Daarbij zal de trainer je extra begeleiden en tips geven.

Leeftijd 18-50 jaar
    Iedere week is er een training voor het laatste seniorenteam en het midweekteam waarbij een ieder welkom is die even in beweging wil zijn.
    Ben je 18+ en wil je het korfballen ook even uitproberen dan ben je daar van harte welkom.
    In de zaal wordt getraind op dinsdagavond van 19:00 - 20:00 uur.
    Op het veld wordt getraind op maandagavond van 19:30 - 20:30 uur.

De RECREANTEN (50+)
    Bij De Granaet is het ook mogelijk om recreatief te korfballen (alleen trainingen, geen wedstrijden).
    De recreanten is een team ouderen die het erg leuk vinden op recreatieve wijze de korfbalsport te kunnen blijven beoefenen.
    Zij spelen geen competitie maar trainen alleen op dinsdagavond van 19:00 tot 20:00 uur in de gymzaal in het Fugellan.

Je mag de eerste 3x gratis meetrainen, ben je dan nog steeds enthousiast dan kun je je aanmelden bij de vereniging!

Vul onderstaand formulier in:

* = verplicht veld